کد خبر : 1571
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 فوریه 2024 - 10:49

با حضور مسئولین حوزه حراست اداره کل کارشناس جدید حراست آموزش و پرورش منطقه معرفی شد.؛

کارشناس جدید حراست آموزش و پرورش جناح معرفی شد

کارشناس جدید حراست آموزش و پرورش جناح معرفی شد

به گزارش سلام کوخرد به نقل از روابط‌عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه جناح؛ طی مراسمی که در سالن اجتماعات شهرداری جناح برگزار شد، از خدمات حسن بهمنی کارشناس اسبق حراست آموزش و پرورش جناح تجلیل به عمل آمد. مسعود فقیهی رئیس اداره ضمن گرامیداشت ایام فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: حوزه حراست قسمت بسیار

به گزارش سلام کوخرد به نقل از روابط‌عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه جناح؛ طی مراسمی که در سالن اجتماعات شهرداری جناح برگزار شد، از خدمات حسن بهمنی کارشناس اسبق حراست آموزش و پرورش جناح تجلیل به عمل آمد.
مسعود فقیهی رئیس اداره ضمن گرامیداشت ایام فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: حوزه حراست قسمت بسیار حساس و تعیین کننده همه ادارات و ارگان ها به شمار می آید و به تبع آن در آموزش و پرورش نیز این پست با توجه به وظایف ذاتی آن حائز اهمیت فراوان است.
وی با تشکر از زحمات حسن بهمنی کارشناس اسبق اداره گفت: زحمات شبانه روزی و دلسوزانه زیادی که در این حوزه انجام می شود نیروهای مسئولیت پذیر، متعهد و متخصص را می طلبد.
در ادامه با حضور مسئولین حراست اداره کل، بخشدار، شهردار، نماینده امام جمعه، معتمدین، مدیران مدارس و دست اندرکاران آموزش و پرورش جناح مهدی زارع به عنوان کارشناس جدید حراست اداره آموزش و پرورش منطقه معرفی گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

گزارش تصویری