کد خبر : 1262
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 دسامبر 2022 - 10:24

لزوم توجه بیشتر به مسیر مواصلاتی غرب به مرکز استان؛

جــــــاده لـــــمزان_پــــــدل_دژگــــــان هر روز بــــــدتر از دیــــــروز

جــــــاده لـــــمزان_پــــــدل_دژگــــــان هر روز بــــــدتر از دیــــــروز

به گزارش سلام کوخرد، اتصال مسیر لامرد به بندرعباس از طریق جناح_کوخرد_لمزان_دژگان و بندرخمیر بعنوان نزدیکترین مسیر اتصالی جنوبی ترین نقطه استان فارس به مرکز استان، رفت و آمد مردم بخش مهران، مناطق کوخرد و هرنگ و جناح و فرامرزان به مرکز استان این مسیر را پرتردد نموده است. 🔹چاله های فراوان در سرتاسر جاده

به گزارش سلام کوخرد، اتصال مسیر لامرد به بندرعباس از طریق جناح_کوخرد_لمزان_دژگان و بندرخمیر بعنوان نزدیکترین مسیر اتصالی جنوبی ترین نقطه استان فارس به مرکز استان، رفت و آمد مردم بخش مهران، مناطق کوخرد و هرنگ و جناح و فرامرزان به مرکز استان این مسیر را پرتردد نموده است.

🔹چاله های فراوان در سرتاسر جاده علی الخصوص مسیر پدل تا دژگان تاکنون چندین قربانی در تصادفات اخیر داشته است.
🔹خرابی جلوبندی و ترکیدن لاستیک ها نیز بر استهلاک وسائل نقلیه در این مسیر افزوده است.
🔹فرار ماشین های در حال رفت و آمد از این چاله ها و حرکت بالاجبار مارپیچ در لاین مخالف، بر میزان خطرپذیری و افزایش ریسک تصادف در این جاده بی شانه و کم عرض می افزاید.
🔹عدم واکنش اداره راه شهرستان بندرلنگه با وجود تکرر تصادفات و بسنده نمودن تنها به ریختن سنگریزه های موقت آسفالت، داد مردم و رسانه ها را در آورده است تا جاییکه هر چندوقت یکبار باید رسانه ها این موضوع را گوشزد نمایند.
🔖 لذا مردم مناطق بخش مهران، کوخرد و هرنگ و دژگان از اداره راه شهرستان بندرلنگه و مهندس جباری نماینده خود تقاضامند هستند تا نسبت به روکش این مسیر اقدام نموده تا تردد مردم به سمت مرکز و غرب استان، با سهولت بیشتر امکان پذیر باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

گزارش تصویری